Prijava na Čas kodiranja
Sat kodiranja jednosatni je uvod u računarstvo, osmišljen za demistifikaciju kodiranja i kao dokaz da svako može naučiti osnove
Više …
Organizacija časa
Na ovom linku možete pronaći uputstvo kako da jednostavno organizujete Čas kodiranja. POstavljeno je i par primjera organizacije časa
Više …
Materijali i prezentacija
Na ovom linku možete pronaći materijale potrebne za promociju Časa kodiranja u vašoj školi, statističke podatke, postere i sl.
Više …
Kako organizirati događaj Hour of Code
1. Priprema za Čas kodiranja
- Odredite mjesto, datum i vrijeme dešavanja
- Pošaljite pozivnicu vašem načelniku, vijećniku, članu školskog odbora, ili poslovnim ljudima da se obrate povodom tog događaja
- Pozovite medijske kuće, lokalnu radio stanicu, novine, urednike web portala i sl. da proprate vaš događaj
2. Tok časa
- Započnite vaš čas sa jednim inspirativnim video materijalom
- U uvodnom dijelu pridajte važnost značaju razvoja računarskih nauka koristeći statistike i grafikone
- Dalji tok časa
- Pozovite lokalne biznismene da govore o značaju računarskih nauka u njihovom poslovanju
- Pozovite lokalnog političara, vijećnika ili uvaženog člana društvene zajednice da mu učenici pokažu kodiranje
- Neka grupa učenika pokaže kako se može algoritamski riješiti problem i bez računara
- Neka grupa učenika pokaže direktoru ili nastavnicima kako se kodira
- Ako se u vašoj školi izučava informatika, dopustite učenicima da demonstriraju vještine kodiranja
3. Podijelite sa drugima dešavanja u vašoj školi
- Podijelite slike vašeg događaja na Facebook ili Twitteru
- Koristite #HourOfCode
4. Primjer toka Časa kodiranja
Događaj: Sedmica promocije računarskih nauka
Datum: 4. Decembar (prvi dan sedmice kodiranja)
Vrijeme: Vrijeme održavanja časa informatike ili poseban događaj prije podne
Mjesto: Hol škole, učionica, multimedijalna sala, fiskulturna sala i sl.
5. Tok časa
Primjer 1
Vrijeme | Aktivnost |
10:00 – 10:05 | Otvaranje aktivnosti sa inspirativnim video materijalom video link (uključiti subtitle na hrvatskom jeziku) |
10:05 – 10:15 | Nastavnik organizator govori oćenito o značaju računarskih nauka danas u svijetu. Koristiti statistiku i grafiku sa stranice HourOfCode |
10:15 – 10:30 | Specijalni gost govori o značaju računarskih nauka danas , konkretno u njegovim poslovima kao i u svakodnevnom životu. Kao gosta možete uzeti ličnost koja vodi softversku kompaniju, , profesora sa fakulteta ili kolegu iz druge škole. |
10:30 – 10:40 | Grupa učenika izvodi demonstraciju u kojima podučava, načelnika, vijećnika, nastavnike ili druge učenike kodiranju. Pokazuju na praktičnim primjerima putem projektora ili na računarima |
10:40 – 11:00 | Učenici pokazuju kako se programiranje može naučiti i bez korištenja računara. Može se uzeti jedan od primjer iz knjige CS unplugged koju je organizator Dabar informatičar dodlijelio profesorima voditeljima |
11:00 – 11:05 | Nastavnik koji je organizovao događaj, daje završnu riječ |
Primjer 2
Vrijeme | Aktivnost | |
10:00 – 10:05 | Otvaranje aktivnosti sa inspirativnim video materijalom | |
10:05 – 10:15 | Nastavnik organizator objašnjava na jednostavan način primjere koji objašnjavaju primjenu kompjutera i informatike (za spašavanje života, pomoć ljudima, povezivanju ljudi, organizovanje ekskurzija i slično) | |
10:15 – 10:30 | Dajete uputstva učenicima za kodiranje na primjeru par igrica. Nakon toga učenici samostalno prate tutorijal | |
10:30 – 10:45 |
|
|
10:45 – 11:00 | Učenici koji su izvršili kodiranje , pomažu drugima da urade isto.Snimanje i fotografisanje događaja za izradu video prezentacije | |
11:00 – 11:05 | Nastavnik koji je organizovao događaj, daje završnu riječ |